Outsourcing IT

Pracownica biura (ok. 1972 r)

Outsourcing IT to usługa która pozwala na złożenie w rękach zewnętrznej firmy starania o prawidłowe działania infrastruktury informatycznej w firmie / wydawnictwie / uczelni. Począwszy od sieci lokalnej, poprzez programy i aplikacje do komputerów i sprzętu biurowego po serwis,  doradztwo w kwestii sprzętu a także pomoc w ustaleniu strategii rozwoju infrastruktury IT. To także szansa na wdrażanie nowych technologii.

Dla firm komercyjnych z racji złożoności i specyfiki potrzeb nie mamy ustalonych pakietów, prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia szczegółów.

Wyjątkowym podejściem darzymy także użytkowników Open Journal System. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą wsparcia technicznego i helpdesk dla redaktorów, autorów i recenzentów.

Dla właścicieli platformy Open Journal System

  • kompleksowa opieka techniczna nad czasopismem
  • wsparcie (helpdesk) dla użytkowników OJS : autorów, recenzentów, redaktorów, administratorów w codziennej pracy z aplikacją OJS.
  • aktualizacja i rekursywna kopia zapasowa bazy danych i plików
  • pomoc w konfiguracji czasopism
  • implementacja DOI oraz pośrednictwo w rejestracji
  • aktualizacje systemu do najnowszej wersji

Prosimy skorzystać z formularza w celu obliczenia kosztów wsparcia technicznego OJS lub także skontaktować się z nami telefonicznie.