Outsourcing IT

Pracownica biura (ok. 1972 r)

Outsourcing IT to usługa która pozwala na złożenie w rękach zewnętrznej firmy starania o prawidłowe działania infrastruktury informatycznej w firmie. Począwszy od sieci lokalnej, poprzez programy i aplikacje do komputerów i sprzętu biurowego po serwis,  doradztwo w kwestii sprzętu a także pomoc w ustaleniu strategii rozwoju infrastruktury IT. To także szansa na wdrażania nowych technologii.

Dla firm komercyjnych z racji złożoności i specyfiki potrzeb nie mamy ustalonych pakietów, prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia szczegółów.

Wyjątkowym podejściem darzymy także użytkowników Open Journal System. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą wsparcia technicznego i helpdesk.

Dla organizacji pozarządowych; stowarzyszeń, fundacji, podmiotów ekonomii społecznej oraz generalnie trzeciego sektora gospodarki mamy specjalną ofertę.

Nawet mała organizacja potrzebuje biura oraz wsparcia informatyka. W sprawach związanych z doborem odpowiedniego sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyboru systemu operacyjnego oraz programów biurowych, instalacji łączy internetowych wraz z budową sieci lokalnej  a także serwisu i modernizacji istniejącej infrastruktury oferujemy swoje doświadczenie oraz wiedzę.


Pakiety rozliczeń dla organizacji pozarządowych i podmiotów Ekonomii Społecznej

 Pakiet Standard

  • zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura w godzinach 8-14 od poniedziałku do piatku (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
  • techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
  • techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
  • konserwacja biurowych urządzeń komputerowych raz w miesiącu (max. 4 )
  • Backup (kopia zapasowa) najistotniejszych danych raz w miesiącu

Cena: 398,47 PLN brutto / miesiąc


Pakiet GNOME

  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz sieci informatycznej
  • zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura w godzinach 6-15 od poniedziałku do soboty (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
  • techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
  • techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
  • konserwacja urządzeń komputerowych raz w tygodniu (max. 6)
  • backup (kopia zapasowa) najistotniejszych danych raz w tygodniu
  • opieka nad lokalną infrastrukturą sieciową
  • opieka nad serwerem
  • konfiguracja i utrzymanie zdalnego dostępu do sieci biurowej (VPN)

Cena: 564,2 PLN brutto / miesiąc


Pakiet KDE

  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz sieci informatycznej
  • całodobowy zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura od poniedziałku do soboty (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
  • techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
  • techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
  • konserwacja urządzeń komputerowych raz w tygodniu
  • codzienny backup (szyfrowana kopia zapasowa) danych
  • opieka nad lokalną infrastrukturą sieciową
  • opieka nad serwerem
  • konfiguracja i utrzymanie zdalnego dostępu do biurowego serwera (VPN)
  • zdalne drukowanie w biurze
  • platforma informatyczna do zarządzania informacjami w projekcie (CMS projektu)
  • doradztwo w zakresie rozwiązań informatycznych i zakupu sprzętu
  • zakup sprzętu po cenach hurtowych
  • szkolenia i mini szkolenia dla personelu z obsługi komputera, urządzeń i technologii internetowych

Cena: do negocjacji

Formularz kontaktowy

Dla właścicieli platformy Open Journal System

  • kompleksowa opieka techniczna czasopisma
  • wsparcie (helpdesk) dla użytkowników OJS : autorów, recenzentów, redaktorów, administratorów
  • aktualizacja i rekursywna kopia zapasowa bazy danych i plików
  • pomoc w konfiguracji czasopism
  • implementacja DOI oraz pośrednictwo w rejestracji

Proszę skorzystać z formularza w celu obliczenia kosztów wsparcia technicznego OJS lub także skontaktować się z nami telefonicznie.