Outsourcing IT to usługa która pozwala na złożenie w rękach zewnętrznej firmy starania o prawidłowe działania infrastruktury informatycznej w firmie / wydawnictwie / uczelni. Począwszy od sieci lokalnej, poprzez programy i aplikacje do komputerów i sprzętu biurowego po serwis, doradztwo w kwestii sprzętu a także pomoc w ustaleniu strategii rozwoju infrastruktury IT. To także szansa na wdrażanie nowych technologii.
Dla firm komercyjnych z racji złożoności i specyfiki potrzeb nie mamy ustalonych pakietów, prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia szczegółów.
Wyjątkowym podejściem darzymy także użytkowników Open Journal System. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą wsparcia technicznego i helpdesk dla redaktorów, autorów i recenzentów.
Dla właścicieli platformy Open Journal System
- kompleksowa opieka techniczna nad czasopismem
- wsparcie (helpdesk) dla użytkowników OJS : autorów, recenzentów, redaktorów, administratorów w codziennej pracy z aplikacją OJS.
- aktualizacja i rekursywna kopia zapasowa bazy danych i plików
- pomoc w konfiguracji czasopism
- implementacja DOI oraz pośrednictwo w rejestracji
- aktualizacje systemu do najnowszej wersji
Prosimy skorzystać z formularza w celu obliczenia kosztów wsparcia technicznego OJS lub także skontaktować się z nami telefonicznie.