
Outsourcing IT to usługa która pozwala na złożenie w rękach zewnętrznej firmy starania o prawidłowe działania infrastruktury informatycznej w firmie. Począwszy od sieci lokalnej, poprzez programy i aplikacje do komputerów i sprzętu biurowego po serwis, doradztwo w kwestii sprzętu a także pomoc w ustaleniu strategii rozwoju infrastruktury IT. To także szansa na wdrażania nowych technologii.
Dla firm komercyjnych z racji złożoności i specyfiki potrzeb nie mamy ustalonych pakietów, prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia szczegółów.
Wyjątkowym podejściem darzymy także użytkowników Open Journal System. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą wsparcia technicznego i helpdesk.
Dla organizacji pozarządowych; stowarzyszeń, fundacji, podmiotów ekonomii społecznej oraz generalnie trzeciego sektora gospodarki mamy specjalną ofertę.
Nawet mała organizacja potrzebuje biura oraz wsparcia informatyka. W sprawach związanych z doborem odpowiedniego sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyboru systemu operacyjnego oraz programów biurowych, instalacji łączy internetowych wraz z budową sieci lokalnej a także serwisu i modernizacji istniejącej infrastruktury oferujemy swoje doświadczenie oraz wiedzę.
Pakiety rozliczeń dla organizacji pozarządowych i podmiotów Ekonomii Społecznej
Pakiet Standard
- zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura w godzinach 8-14 od poniedziałku do piatku (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
- techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
- techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
- konserwacja biurowych urządzeń komputerowych raz w miesiącu (max. 4 )
- Backup (kopia zapasowa) najistotniejszych danych raz w miesiącu
Cena: 398,47 PLN brutto / miesiąc
Pakiet GNOME
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz sieci informatycznej
- zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura w godzinach 6-15 od poniedziałku do soboty (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
- techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
- techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
- konserwacja urządzeń komputerowych raz w tygodniu (max. 6)
- backup (kopia zapasowa) najistotniejszych danych raz w tygodniu
- opieka nad lokalną infrastrukturą sieciową
- opieka nad serwerem
- konfiguracja i utrzymanie zdalnego dostępu do sieci biurowej (VPN)
Cena: 564,2 PLN brutto / miesiąc
Pakiet KDE
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego oraz sieci informatycznej
- całodobowy zdalny dyżur techniczny (helpdesk) dla biura od poniedziałku do soboty (konsultacje, wsparcie pracowników, usuwanie awarii)
- techniczna opieka nad stroną internetową i aktualizacja treści
- techniczna opieka nad pocztą elektroniczną
- konserwacja urządzeń komputerowych raz w tygodniu
- codzienny backup (szyfrowana kopia zapasowa) danych
- opieka nad lokalną infrastrukturą sieciową
- opieka nad serwerem
- konfiguracja i utrzymanie zdalnego dostępu do biurowego serwera (VPN)
- zdalne drukowanie w biurze
- platforma informatyczna do zarządzania informacjami w projekcie (CMS projektu)
- doradztwo w zakresie rozwiązań informatycznych i zakupu sprzętu
- zakup sprzętu po cenach hurtowych
- szkolenia i mini szkolenia dla personelu z obsługi komputera, urządzeń i technologii internetowych
Cena: do negocjacji
Formularz kontaktowy
Dla właścicieli platformy Open Journal System
- kompleksowa opieka techniczna czasopisma
- wsparcie (helpdesk) dla użytkowników OJS : autorów, recenzentów, redaktorów, administratorów
- aktualizacja i rekursywna kopia zapasowa bazy danych i plików
- pomoc w konfiguracji czasopism
- implementacja DOI oraz pośrednictwo w rejestracji
Proszę skorzystać z formularza w celu obliczenia kosztów wsparcia technicznego OJS lub także skontaktować się z nami telefonicznie.